Friday 25 January 2013

4EverAlone_WahiWan..


Bila ada yang SAYANG, jangan lukai hatinya...
Bila ada yang CINTA, jangan kamu titiskan air matanya...
Bila ada yang MENANTI, pastikan kamu kembali...
Bila ada yang SETIA, lakukan perkara yang sama...
Bila dia PERGI, kejarilah selagi merasa dia bererti... ;)



Kalau awak mengerti saya, pasti awak akan setia menunggu sy, tapi malang awak tak fahami hati saya L
awak dah janji awak tak nak tinggalkan saya walau ape pun jadi tapi awak biarkan saya sendiri tanpa awak disisi
L
Awak cakap saya segalanya bagi awak.. Awak tak akan ada semangat hidup kalau saya tak ada
L
Saya tak nak menangis disaat mengingati awak

Tapi saya tak tahu kenapa tiba2 airmata saya jatuh saat mengingati awak

Betapa manisnya kenangan yang kita lalui bersama namun semuanya telah berakhir

Saya sedih sebab tak dapat jaga awk pasni, tak dapat tengok senyuman awak da
J
Awak, awak jaga diri tau
J
Saya sentiasa doakan awak dapat perempuan yang lebih baik dari saya
J


   Hargai la insan yang sedang menyayangimu , Jangan nanti kamu akan menangis saat dia telah pergi J



No comments:

Post a Comment

dah habis baca ? jom komen plak,korang suka tak entry kali ni..