Friday 1 February 2013

Sweet 20_My BFF...


14.1.2013…Hari Ulang Tahun My BFF..Norfaizura binti abd bansha… Selamat hari jadi syg yg ke-20.. Da mkin mbesar da dia.. So lepas nie tak boleh jadi macam budak2 lagi da.. hehehe.. Da setahun lebih kita jadi sahabat baik dan banyak dugaan dalam persahabatan kita kan..Norfaizura binti abd bansha..saya Farah Wahidah binti Jamaludin minta maaf kalau ade salah & silap selama kita berkawan..kita kawan selamanya yer tak kira kita berjauhan sekalipun selepas ni..aku sayang ko sangat.. aku janji akan selalu ade untuk kau kalau kau perlukan aku tak kira dalam suka & duka.. So ni tahun terakhir kita 1 rumah sambut birthday sama2 kan.. teringat waktu nak sambut birthday kau,,memang paling susah sangat sebab kau tak pernah jauh dari kitaorang semua..memang rumit sangat la & macam2 plan kitaorang buat sebab nak lepaskan diri dari kau..ade sampai aku termarah kau lak tu..(sorie dear tak sengaje sygg).. Last2 kitaorang dapat jugak lepaskan diri dari kau then dapat sambut birthday kau malam tu..horeyyyy !!! selamat hari tua k syg ku Qaseh.. <3

** sorie sygg lambat update blog untuk birthday kau..sibuk tak sempat (hehhee)..** 





No comments:

Post a Comment

dah habis baca ? jom komen plak,korang suka tak entry kali ni..